reklama

O istej Divnej panej

Večer v Banskej Štiavnici? Nič lepšie si neviem predstaviť. Romantika, krása, úžasná atmosféra. Minulý rok v marci som prvýkrát navštívila jednu kúzelnú kaviareň v Banskej Štiavnici. Nevedela som, čo ma čaká, keď som vstúpila, prešiel mnou skvelý pocit, to miesto vo mne vyvolalo neuveriteľne neuveriteľnú eufóriu. Z ničoho nič som bola šťastná a vysmiata.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Do dnešného dňa nemám potuchy, čo je to za miesto, prečo na mňa zakaždým vplýva neopísateľne úžasne. Vždy, keď som Divnú pani navštívila, mala som pocit, že som v raji. Cítila som sa voľná, šťasná a pokojná ako nikdy predtým. Nebola som tam veľakrát, ale poviem vám, nepoznám lepšie miesto na oddych. Možno práve preto, že v nej nie som denne si to miesto vážim a zbožňujem. Večery, ktoré som tam strávila sú nezabudnuteľné, samozrejme, aj kvôli ľuďom, ktorí tam boli a starali sa o dobrú náladu, ale najmä, vďaka atmosfére, ktorá tam panuje.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chýba mi Divná pani, chýba mi pokoj, ktorý v nej vládne. Nepoznám veľa takýchto miest, pre mňa osobne je to podnik, do ktorého som sa vždy rada vracala a veľmi rada by som sa ešte mnohoráz chcela vrátiť. Nejde len o to, s kým svoj čas trávime, ale myslím, že ide aj o to, aby človek našiel miesto, na ktorom sa cíti naozaj dobre, kde vie, že aj jeho duša sa usmieva. Presne takým miestom sa pre mňa táto kaviareň stala. Asi menšia reklama, nezvyknem to robiť, avšak, toto je miesto, ktoré človek jednoducho musí navštíviť. Ste obklopení knihami v poličkách, skvelými sedačkami, na ktorých si môžete hoci aj ľahnúť, ak sa vám zachce a pospať si. Akurát som si spomenula, ako ma vždy zaujímal celý interiér, príjemný a skutočne prenádherný. Neviem definovať, akým štýlom, ale jedno viem, Divná pani si ma získala hneď, ako som do nej vstúpila, či tu to bolo zariadením, tou atypickou vôňou, alebo príjemnou hudbou...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nedokážem si predstaviť, že by som sa niekde inde cítila lepšie a pokojnejšie. V najbližšej dobe sa pokúsim opäť ju navštíviť, keďže tam sa dajú myšlienky urovnať najlepšie, aspoň čo sa mňa týka. Verím, že môj článok povzbudí vás čitateľov k tomu, aby ste navštívili toto čarovné mesto a ešte čarovnejšiu kaviareň v ňom. Jednoznačne sa oplatí...Našla som v nej svoj pokoj, skutočný a ničím nerušený.

Nech sa deje hocičo, toto miesto nevymením za žiadne iné. Pri písaní tohto článku som usmiata a šťasná, že som vôbec mohla navštíviť kaviareň Divná pani. Pretože len na ňu mám samé úsmevné spomienky a keď si na ňu opätovne spomeniem, moje srdce sa túži vrátiť aspoň na chvíľu tam, kde čas a problémy nie sú podstatné.

Miriama Roziaková

Miriama Roziaková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Nuž, kto som? V prvom rade sa snažím byť sama sebou, pracovať na sebe, aby som pri otázke, kto som, vedela odpovedať, mohla o sebe hovoriť v dobrom a byť na seba hrdá. :-) A chcem byť stále lepšia, nie dokonalá, iba lepšia. Zlepšovať sa. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu