reklama

Sobotňajší stereotyp

Sobota ráno. Niekto o tomto čase ešte spí, niekto pracuje, iní sa zase zotavujú z ťažkej piatkovej noci a ja, ako každú sobotu sa chystám upratovať. Samozrejme, nechuť je obrovská, ale napriek tomu sa po dopísaní týchto pár riadkov (ktorými vám chcem ukázať, že doma naozaj nezaháľam) vyzlečiem pyžamo, nahodím pracovný odev, vezmem do ruky handru, vedro s vodou a prípravkom na čistenie, veci na zmývanie, vysávač a začnem lietať po dome ako šarkan.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Väčšinou ma sobotňajší ranný stereotyp ubíja, pretože nie každú sobotu mám chuť vstať o 7 ráno a bojovať s chumáčmi prachu a smeťami na kobercoch. Dnes sa musím pochváliť, prekonala som sa a bez akýchkoľvek námietok som vstala z postele ešte skôr ako obvykle a bez slova som prijala pokyny, ktoré mi dala mamina. Tým sa určite nechcem vychvaľovať, veď nie som jediná, ktorá niečo robí a na druhej strane, predsa si musím odpracovať to, čo počas týždňa nestíham a zanedbávam.
Ale u nás doma je to už zvykom, že v sobotu sa stáva našou najlepšou priateľkou handra, metla, vysávača kopa čistiacich prostriedkov (na podlahu, na okná,...) Priznávam, že začiatky s kamarátkou handrou neboli ľahké, pretože ja osobne som nemala k nej vytvorení nejaký extra vzťah. No, má však niekto rád upratovanie? Dnes už mi nemusí nikto pripomínať, čo mám urobiť a že vôbec mám nejaké povinnosti, lebo za toľké soboty som si na to už zvykla. Ba dokonca som sa skamarátila aj s handrou, ktorú som teda najprv nemala príliš rada a dnes sú z nás celkom dobré kamarátky a ja som rada, že bez výhrad za ňou každé sobotňajšie ráno zájdem a strávim s ňou pár pekných, upratovacích chvíľ a vlastne, nielen handra je moja kamarátka, ale aj vysávač, metla... Spolu tvoríme celkom fajn tím a myslím, že aj výsledok po našom spoločnom upratovaní nie je najhorší.
Letím ja za kamarátmi, kamarátkami...hor sa do upratovania!

Miriama Roziaková

Miriama Roziaková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Nuž, kto som? V prvom rade sa snažím byť sama sebou, pracovať na sebe, aby som pri otázke, kto som, vedela odpovedať, mohla o sebe hovoriť v dobrom a byť na seba hrdá. :-) A chcem byť stále lepšia, nie dokonalá, iba lepšia. Zlepšovať sa. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu